Monday, November 16, 2009

+.+失眠的夜晚


失眠,这不好的东西
已经占据我生活中的一部分了
它每天定时地来找我
带给我烦恼及忧愁
我想把它抛开掉
但我失败了


每当平静的夜晚里
优美的音乐陪伴着
我躺在舒适的单人床
抱着一只可爱的小熊
沉重的闭上眼睛
作为进入梦中的前提
但我还是睡不着
虽然身体很疲累
头脑依然活跃
胡思乱想占据我的思维
慢慢的把睡觉的意识消除
分不清梦境的画面
现实
回忆
未来
还是真正的梦境呢?
胡思乱想了一通
我又失眠了!!!

2 comments:

  1. i know that feel...my brain is in a mess...and really cant sleep...haiz...dun be sad...we can get through this...be tough!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..yap yap..its true ler...haiz...really cant sleep at all...trying to sleep and just rooling on the bed and do nothing...zzz...be tough together...

    ReplyDelete